سفارش تبلیغ
صبا ویژن


عاشورا هر روز در کربلای دلمان اتفاق می افتد.
کوشش کنیم حسین دل، به دست یزید نفس، تشنه لب شهید نشود . . .

حسین, کسی است که به آزادی روح داده و به «بعضی ها» نان.


عجیب حکایتی است! "عزیز" ترین ها - حسین(ع) و یوسف(ع) از "گودال" و "چاه" به آسمان عزت رسیده اند. (دکتر سنگری)


حسین یعنی زیبایی، مگر می شود با زیبایی همراه و همسایه بود و زیبا نشد.


کربلا نشان داد که با شکیب در عطشی کوتاه، میتوان همیشه ی تاریخ را سیراب کرد. (دکتر سنگری)


هرکس کتاب 72 صفحه ای عشق -عاشورا- را خوب بخواند،
شیرازه ی سعادت را در زندگی اش گسسته نخواهد دید.      (دکتر سنگری)


حسین بیشتر از آب تشنه لبیک بود ، اما افسوس که به جای افکارش زخمهای تنش را نشانمان دادند و بزرگترین درد او را بی آبی نامیدند.


دیدم عده ای مرده ی متحرک را که بر یک زنده ی همیشه جاوید عزاداری می کنند .


در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی میکنند و بر حسینی می گریند که آزاده زیست.


. آنان که رفتند، کاری حسینی کردند. آنان که ماندند باید کاری زینبی کنند و گرنه یزیدی اند .


گویند "می" نمی شود از راه گوش خورد!
من "یا حسین" می شنوم مست می شوم






تاریخ : شنبه 92/11/19 | 4:55 عصر | نویسنده : مرتضی کیانی | نظرات ()

دوست دارم هر چی دارم بدم به راه تو حسین

تا که سینه خیز بیام میون بین الحرمین

————————————

السلام ای وادی کرببلا

السلام ای سرزمین پر بلا

السلام ای جلوه گاه ذوالمنن

السلام ای کشته های بی کفن

————————————

کاش بودیم آن زمان کاری کنیم

از تو و طفلان تو یاری کنیم

کاش ما هم کربلایی می شدیم

در رکاب تو فدایی می شدیم

السلام علیک یا ابا عبدالله …

————————————

کربلا لبریز عطر یاس شد. . . .نوبت جانبازی عباس شد

————————————

دیباچه ی عشق و عاشقی باز شود

دلها همه آماده ی پرواز شود

با بوی محرم الحرام تو حسین

ایام عزا و غصه آغاز شود

————————————

نازم آن آموزگاری را که در یک نصف روز

دانش‌آموزان عالم را همه دانا کند

ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین

بعد از آن با خون هفتاد و دو تن امضا کند

————————————

دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم

بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم

فردا که کسی را به کسی کاری نیست

دامان حسین اگر نگیرم چه کنم

—– ——————

گویند که در روز قیامت علمدار شفاعت زهراست . . . علم فاطمه دست قلم عباس است.

————————————

پرسیدم از هلال چرا قامتت خم است ؟

آهی کشید و گفت ماه محرم است…

————————————

باز محرم رسید، ماه عزای حسین

سینه‌ی ما می‌شود، کرب و بلای حسین

کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناه

تا که بگیرم صفا، من ز صفای حسین

————————————

فرشته‌ها از امشب صبوی غم می‌نوشن

دوباره اهل جنت پیرهن سیاه می‌پوشن

————————————

با آب طلا نام حسین قاب کنید

با نام حسین یادی از آب کنید

خواهید مه سربلند و جاوید شوید

تا آخر عمر تکیه بر ارباب کنید

فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد

————————————

باز محرم شدو دلها شکست از غم زینب دل زهرا شکست

باز محرم شد و لب تشنه شد از عطش خاک کمرها شکست

آب در این تشنگی از خود گذشت دجله به خون شد دل صحرا شکست

قاسم ولیلا همه در خون شدند این چه غمی بود که دنیا شکست

محرم ماه غم نیست ماه عشق است محرم مَحرم درد حسین است

————————————

هر دم به گوش می رسد آوای زنگ قافله ، این قافله تا کربلا دیگر ندارد فاصله .

حلول ماه محرم ، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسلیت باد . التماس دعا

—————– ——————

نام من سرباز کوی عترت است ، دوره آموزشی ام هیئت است . پــادگــانم چــادری شــد وصــله دار ، سر درش عکس علی با ذوالفقار . ارتش حیــدر محــل خدمتم ، بهر جانبازی پی هر فرصتم . نقش سردوشی من یا فاطمه است ، قمقمه ام پر ز آب علقمه است . رنــگ پیراهــن نه رنــگ خاکــی است ، زینب آن را دوخته پس مشکی است . اسـم رمز حمله ام یاس علــی ، افسر مافوقم عباس علی (ع)






تاریخ : شنبه 92/11/19 | 4:51 عصر | نویسنده : مرتضی کیانی | نظرات ()

اگه یه خودکار داشتی که فقط اندازه ی نوشتن یک جمله جوهر داشت باهاش چی مینوشتی؟ خدایا دوست دارم

---------------------------- پیام های مذهبی . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

   همیشه واسه گلی خاک گلدون باش که اگه به آسمون هم رسید یادش باشه ریشش کجاست

---------------------------- پیام های مذهبی . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

   سقف آرزوهایت را تا جائی بالا ببر که بتوانی چراغی به آن نصب کنی

---------------------------- پیام های مذهبی . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

   نماز وقت خداست انرا به دیگران ندهیم

---------------------------- پیام های مذهبی . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

   نگاه ما به زندگی و کردار ما تعیین کننده ی حوادثی است که بر ما می گذرد

---------------------------- پیام های مذهبی . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

   احترام، همان عشق است در تنپوشی ساده

---------------------------- پیام های مذهبی . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

   آدمی ساخته ی افکار خویش است فردا همان خواهی شد که امروز بدان فکر می کنی

---------------------------- پیام های مذهبی . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

   کعبه را گفتم تو از خاکی منم خاک، چرا باید به دور تو بگردم ؟ ندا آمد تو با پا آمدی باید بگردی، برو با دل بیا، تا من بگردم

---------------------------- پیام های مذهبی . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

   آدمها چه راحت با جابجایی یک نقطه از خدا جدا میشوند

---------------------------- پیام های مذهبی . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

   هیچ انسانی دوست ندارد بمیرد ، اما همه آنها دوست دارند به بهشت بروند، اما ای انسانها، برای رفتن به بهشت ، اول باید مرد

---------------------------- پیام های مذهبی . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

   کاغذ سفید را هر چه قدر هم که تمیز و زیبا باشد کسی قاب نمی گیرد ، برای ماندگاری در ذهن ها باید حرفی برای گفتن داشت

---------------------------- پیام های مذهبی . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

   خدایا من اگر بد کنم تورا بنده دیگر بسیار است تو اگر با من مدارا نکنی مرا خدایی دیگر کجاست؟

---------------------------- پیام های مذهبی . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

   بیهوده متاز که مقصد خاک است

---------------------------- پیام های مذهبی . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------

   خدایا ، من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری!

من تویی دارم ولی تو خودی نداری

---------------------------- پیام های مذهبی . اس ام اس پیامک . مسیج پیام کوتاه ----------------------------









تاریخ : شنبه 92/11/19 | 4:48 عصر | نویسنده : مرتضی کیانی | نظرات ()

شماره تماس با مدیریت:09376007029






تاریخ : پنج شنبه 92/11/17 | 6:32 عصر | نویسنده : مرتضی کیانی | نظرات ()






تاریخ : یکشنبه 92/11/13 | 11:1 صبح | نویسنده : مرتضی کیانی | نظرات ()






تاریخ : چهارشنبه 92/11/9 | 11:30 صبح | نویسنده : مرتضی کیانی | نظرات ()

دختر است دیگر ، گاهی دلش میخواهد بزند فک همه را پایین بیاورد
لیکن زورش نمیرسد ، فلذا هی استاتوس میگذارد !
.
.
?ادمان باشد از امروز خطا?? نکن?م و اگر هم کرد?م مشکل? ن?ست چون انسان جا?ز الخطاست !
.
.
ا?ن توی مهد کودکا بچه ها همه تبلت دارن !
اونوقت من سه برابر سن ا?نا سن داشتم ?ه تلفن داشتم که هر کدوم از دکمه هاش رو م?زدم می گفت : هاپ ، هاپ ، هاپ !
.
.
فقط یه ایرانی میتونه آدمو صدا کنه و زمانی که رفتی پیشش ازت سوال کنه : چی کارت داشتم ؟؟؟
جالب اینکه ما هم میشینیم حدس می زنیم یارو چیکارمون داشته !
.
.
یه سریام هستن وقتی میخندن میرن رو سایلنت ، دهنشون قد دهن تمساح باز میشه و فقط ازش هوا میاد بیرون …
آدم یاد سشوار بی صدا میافته !
.
.
بعضیام هستن کاسه صبر عادمو با کاسه توالت اشتباه میگیرن !
اینارو ندیده بگیرین ، اینارو خدا هم جواب کرده …
.
.
پاکستان?ا تو شناسنامشون ?ه تار?خ تولد دارن ، ?ه تار?خ انفجار !
.
.
این دخترایی که با یکی دوست هستن بعد یهو خبر عقدشون با یکی دیگه میرسه ، منو یاد رونالدینو میندازن که به راست نگاه میکرد ولی به چپ پاس میداد !
.
.
تو خونه ی شما هم اگه سر سفره سُرفت بگیره مشت و لگد میاد تو کمرتون ؟ یا فقط خونه ما اینجوریه ؟

 

جک های جدید و آپدیت دی 92

منتشر شده در دی 14م, 1392 موضوع جک کرکره خنده آپدیت,مطالب طنز و خنده دار

جک های آپدیت جدید دی 92

کلیپسوف چیست ؟
کلیپسوف به زمانى گفته میشود که کلیپسى در مدار زمین بین خورشید و ماه قرار گیرد و سایه کلیپس روی ماه افتاده و قسمتى از ماه براى مدتى تاریک شود !
.
.
یعنی هربار این پوست کنار ناخن رو کشیدیم تا قوزک پام اومده پایین !
خب خداجون موقع اسمبل زیرش مینوشتی “آدم از اینجا باز می شود” تا دیگه دست نزنیم بهش …
.
.
من بزرگترین مشکل کودکیم این بود که نکنه یه وقت یادم بره نفس بکشم خفه شم بمیرم !!!
.
.
مکالمه دو تاج?کستان? :
شنبه : جمعه ! شنبه با چهارشنبه بر?م دوشنبه ؟
جمعه : نه شنبه ! دوشنبه با چهارشنبه بر?م دوشنبه ؛ تا سه شنبه برگرد?م !!!
.
.
دختره تو قابلیت هاش زده “فوق تخصص برعکس کردن کوکو سبزی”
بعد میگن چرا مذاکرات ژنو نتیجه نمیده ؟!؟!
.
.
پسره مگس با وساطت روش م?ش?نه اونوقت اسمشو توی پروفا?ل گذاشته : دُزد دِلها !
.
.
واییییییی ، ترکیب رنگ قرمز و زرد چقدر قشنگ میشه !
(تحلیل دخترها از بازی بایرن مونیخ و دورتموند)
.
.
تلفظ صح?ح چهارم?ن روز هفته کدام است ؟؟؟
چارشنبه
چاهارشنبه
چهارشنبه
ه?چکدوم ن?ست عزیزم ، سه شنبه صح?ح است !
حتما دانشجو هم هستی ؟!! الانم داری امتحان میدی ؟!!!

 

جک و طنزنوشته و استاتوس بامزه دی 92

منتشر شده در آذر 30م, 1392 موضوع جک کرکره خنده آپدیت,مطالب طنز و خنده دار

جک و استاتوس خنده دار دی 92

لقمان را گفتند ادب از که آموختی ؟؟؟
گفت از کامنت گذاران صفحه فیسبوک لیونل مسی !
.
.
ا?ن پسرا?? که ابروهاشونو نخ م?کنن بعد پ?وند وسطشو بر نم?دارن ، ا?نا میخوان بگن مجردن و هنووووز شوهر نکردن !
.
.
مورد داشتیم دختره دستشو کرده تو چکمش گردنشو خارونده !!!
.
.
فکر کنم شهرام شب پره با همین شعر “این شبی که میگم شب نیست ، اگه شب مث اون شب نیست ، امشب مث دیشب نیست ، هیچ شبی مث امشب نیست” معافیشو گرفته !!!
.
.
رفیق بی کلیپس ، مادر !
.
.
از الان جواد خیابانی نذر کرده گزارش بازی ایتالیا – هلند بهش برسه که همش بگه شاهد جدال لاجوردی پوشان با لاله های نارنجی هستید که مخ ملت رو چرخ کنه بریزه رو زمین !
.
.
اون کسی که کلمه خاله و عمه رو تو زبان انگلیسی یکسان قرار داده قطعا خودش یه عمه باهوش بوده !
.
.
اینکه پسرا مشکل “چی بپوشم ؟” ندارن ربطی به ژنتیک و … نداره ؛ کلا یه دست لباس تمیز بیشتر ندارن !
.
.
طریقه خواستگاری کردن از دخترا در روزهای جاری :
عزیزم دیگه وقتشه به جای کیلیپس سایه یه مرد بالا سرت باشه !!!

 

سری جدید جکهای بمب خنده آذر 92

منتشر شده در آذر 21م, 1392 موضوع جک کرکره خنده آپدیت,مطالب طنز و خنده دار

جک و اس ام اس خنده دار پایانی اذر 92

مورد داشتیم طرف به خاطر عشقش میخواسته خودکشی کنه اما اون یکی مخاطب خاصش نزاشته !
.
.
یه زمانی آرزوم این بود پادشاه بشم به نوکرام بگم واسم تخمه بشکونن من بخورم ، تا اینکه مزمز با هزار تومن اومد گند زد تو آرزوم !
.
.
یه ضرب المثل انحرافی هم هست که میگه :
تمساح رو هر وقت از آب بگیری ، جِرِت میده !
.
.
باید پشت بسته ی ساقه طلایی بنویسن :
حتما همراه چای یا نوشیدنی مصرف شود ، احتمال خفگی وجود دارد !
.
.
استاد خیابانی یه برنامه جدید داره اجرا میکنه به اسم “نیمه سوم” ، بعد همین اول در مورد برنامه ش میگه : این برنامه آمده تا حرف جدیدی در ورزش کشور مطرح کنه ، حرف جدیدی که بارها گفته شده !
.
.
درگ?ر? ها? توی ذهنم داره ?واش ?واش مسلحانه میشه !
به نظر شما خوب میشم ؟
.
.
به نظر من اونایی که کنار تختشون پریز برق دارن از بندگان برگزیده خدا هستن !
.
.
سکه اومده پائین ، آقایون عربده کشى تو خونه فراموش نشه !
.
.
کاش من سه تا بودم …
یکی رو می فرستادم دانشگاه ، یکی رو سر کار ، خودمم تو خونه می خوابیدم !!!

 

استاتوس طنز و جک بازار جدید آذر 92

منتشر شده در آذر 13م, 1392 موضوع جک کرکره خنده آپدیت,مطالب طنز و خنده دار

جک و استاتوس شاخ جدید آذر 92

تبلیغات در پاکستان :
کلاس کجا ثبت نام کنم ؟
منفجران فجیر
کجا ؟ منفجران فجیر
چی ؟ منفجران فجیر
تلفن : انفجار ، 2تا بمب !
.
.
یارو پشت ماشینش نوشته بیمه ابوالفضل بعد جوری ویراژ میده که کنترلش از دست خدا هم خارجه …
.
.
ا?نم وضع زندگ? ما :
توی توالت فکر م? کن?م ، تو امتحان م? بوقیم !
.
.
من موندم کارتون فوتبالیستا چرا کرنر یا ضربه ایستگاهی نداره ؟؟؟
یعنی رسما درک دوران کودکیمون در حد سیفون توالت بوده !
.
.
تیغو بگیر تو دستت ، گل بکِش و پرنده
“مجید خراطها در برنامه عمو پورنگ”
.
.
بعضی از پسرارو فقط میشه به چشم خواهری دید و لا غیر !
.
.
وقتی میخوای صبح بری دانشگاه و تو? تخت خوابتی :
ساعت 6صبحه ، 5دق?قه چشماتو م?بند? و یه دفه چشماتو باز می کنی می بینی ساعت شده 7:45دقیقه !
حالا تو? ک?س? :
ساعت 9:30صبحه ، 5دق?قه چشماتو میبندی و بعد باز می کنی ساعت هنوز 9:31 دق?قه س (مورد داشتیم 9:29دقیقه گزارش شده)
خو الان یعنی چی ؟؟؟
.
.
توی این زمونه باید به بعضیا بگی از جلو چشام آف??ن شو تا ب?کت نکردم !






تاریخ : دوشنبه 92/11/7 | 3:28 عصر | نویسنده : مرتضی کیانی | نظرات ()
عکس های بسیار خنده دار
 
عکسهای بسیار خنده دار - (23)

عکس های خنده دار
 
عکسهای بسیار خنده دار - (23)

عکس خنده دار
 
عکسهای بسیار خنده دار - (23)

عکس های دیدنی و خنده دار

عکسهای بسیار خنده دار - (23)

تصاویر خنده دار

عکسهای بسیار خنده دار - (23)

عکسهای جالب و خنده دار

عکسهای بسیار خنده دار - (23)

عکس های خنده دار از سوژه های خارجی

عکسهای بسیار خنده دار - (23)

عکسهای خنده داراز سوژه های جهانی

عکسهای بسیار خنده دار - (23)

تصاویر جدید و بسیار خنده دار

عکسهای بسیار خنده دار - (23)


عکسهای بسیار خنده دار - (23)


عکسهای بسیار خنده دار - (23)


عکسهای بسیار خنده دار - (23)


عکسهای بسیار خنده دار - (23)


عکسهای بسیار خنده دار - (23)


عکسهای بسیار خنده دار - (23)


عکسهای بسیار خنده دار - (23)


عکسهای بسیار خنده دار - (23)


عکسهای بسیار خنده دار - (23)


عکسهای بسیار خنده دار - (23)


عکسهای بسیار خنده دار - (23)


عکسهای بسیار خنده دار - (23)


عکسهای بسیار خنده دار - (23)


عکسهای بسیار خنده دار - (23)


عکسهای بسیار خنده دار - (23)


عکسهای بسیار خنده دار - (23)


عکسهای بسیار خنده دار - (23)


 





تاریخ : دوشنبه 92/11/7 | 3:19 عصر | نویسنده : مرتضی کیانی | نظرات ()

 کوتاه و خنده دار (مطالب طنز)



استفراغ چیست ؟

نوعی سونو گرافی فوق پیشرفته که فقط در فیلمهای ایرانی جواب میدهد

و ضریب اشتباهی ندارد کلا !

حتما شخص مورد نظر حامله است !

.

.

.

یه ناشناس اس ام اس داده میگم “شما؟”

می‌گه “دوس داری کی باشم؟”

می‌گم ناتالی پورتمن!

ولی اگه به شانس منه که داداش حسین رضازاده‌ای !

.

.

.

در زندگی هر انسانی چیز هایی هست که به‌‌ خودش هم مربوط نیست

چه رسد به‌‌ شما دوست عزیز!

.

.

.

یه عده هم هستن که تا ما On میشیم، Off میشن

عزیزم خودتو اذیت نکن ، منم حوصله تورو ندارم!

.

.

.

میازار موری که دانه کش است!

در مورد مورچه ای که دانه همراه اش نیست فتوایی صادر نشده!

می توانید بیازارید

.

.

.

از نظر دکترها همه چی یا سرطانزاست

یا احتمال ابتلا به سرطانو چل و پنج درصد کاهش میده!

.

.

.

مژده مژده !

با ارسال یک پیامک خالی به شماره‌ی بنده

از مزاحمت تلفنی رایگان بهرمند شوید !

 

یکی هست که کتونیش مصداق بارز صلاح کشتار جمعیه

اما ما به صورت صلح آمیز با بوی گندش پشه میکشیم!

.

.

.

مهندسی معکوس !

سر سفره دیدم غذا خیلی شور شده به مامان گفتم چرا اینقد غذا بی نمکه ؟

گفت اتفاقا من کلی نمک خالی کردم تو غذا

گفتم هاااااا !

اگه الان میگفتم غذات شوره میگفتی ما اصلا یه ماهه نمک نداریم تو خونه !

خواستم خودت اعتراف کنی!






تاریخ : دوشنبه 92/11/7 | 3:15 عصر | نویسنده : مرتضی کیانی | نظرات ()

طرف قد 2 متر و نیم، وزن 140، بازوش دور کمر من، فاقد هرگونه چربی تو تلویزیون اومده می گه توصیه من به جوونا اینه که از مکمل ها استفاده نکنند
خودِ لامصبت آخه با نون و پنیر اینجوری شدی؟

- از مارمولک له شده زشت تر، پسربچه تو سن بلوغه. اصلا مثل کوبیسم می مونه، هیچیش به هیچیش نمیاد

- دیشب که خوب می خوردین این چی چیه آوردین؟
(گروه بانوان در مراسم پاتختی در هنگام باز کردن کادو)

- زندگی همیشه در جریانه ولی ما رو در جریان نمی ذاره!

- جای خالیش را نه کتاب پر می کند، نه قهوه، نه حتی سیگار، من دلم آی فون 5 می خواهد.

- یه سوال ذهن منو مشغول کرده
چرا شلوار سفید می پوشی خاکی میشه رنگش سیاهه؟
ولی وقتی شلوار مشکی می پوشی خاکی میشه رنگش سفیده؟

- یکی می ره به شیرینی فروشه می گه این شیرینی کشمشیا چرا توش کشمش نیست؟
یارو میگه شما شیرینی ناپلئونی می خرین لای هر کدومش ناپلئونه؟

- کاش یکی بود که توی کوچه ها داد می زد:
خاطره خشکیه، خاطره خشکیه
اونوقت همه خاطراتتو،همونایی که ارزش گرفتن دمپاییِ پاره هم ندارن می ریختم تو کیسه و می دادم بهش و می رفت ردِ کارش

- اونقدری که من بالش زیر سرمو تا صبح می چرخونم، اگه به جاش توربین بود می تونستم برق کل روستاها رو تامین کنم!

- یکی از بزرگترین لذت های دوران کودکیم این بود که دستمو تا آرنج بکنم تو کیسه برنج! آی حال می داد.

- اینایی که با یه جمله مسیر زندگیشون عوض میشه، فرمون زندگیشون هیدرولیکه فک کنم

- «شام چی درست کنم؟»
اولین جمله مامانم در حین جمع کردن سفره ناهار

- بابابزرگم لپ تاپم رو دیده می گه چندتا قُوّه می خوره؟!

- همه نیمه گمشده و مکمل شونو پیدا کردن ،ما هنوزمتمم مون روهم ندیدیم!
به 30 درجه هم راضی شدیم دیگه! نبود؟ یه 10 درجه ... !؟

- پسورد وایرلسمو دو روزه عوض کردم کلا محبوبیتمو تو همسایه ها از دست دادم! یکی یکی سرد و سردتر می شن. نگرانم دسته جمعی یه حرکتی بزنن.
امروز یکیشون بلند به اون یکی می گفت نامرد نذاشت فیلممو کامل دانلود کنم!

- تو صف نون بودم دیدم دوتا پسر هفت هشت ساله سر نوبت با هم بحث می کردن.
اولی: برو بابا! دومی: به من نگو بابا به من بگو عمو، وقتی می گی بابا من نسبت بهت احساس مسئولیت پیدا می کنم!

- فکر کنم دارم بابا می شم ... الان چند شبه بیدار می شم کولرو خاموش می کنم!

- هر وقت احساس کردی خیلی بالایی چند تا نارگیل واسه من و بچه ها بنداز پایین!

- یه زمانی وقتی به رفیقت فحش ناموس می دادی حکم مرگتو امضا می کردی، الان میزان صمیمیت و رفاقتتو نشون می دی.

- ضربه روحی که یخچال خالی به من وارد می کنه، عشق دوران جوونیم نتونست وارد کنه.

- تنها موجودی که با نشستن به موفقیت می رسد مرغ است.

- یک بنده خدایی می گفت: حالا درسته ما قصد ازدواج نداریم ولی خب آخه یه خواستگار نباید بیاد برامون؟

- یه بار یه دویستی دادم به گدائه، گدائه گفت: خدای نکره یه وقت لازمت نشه؟!

- یارو دو دقیقه پیش زنگ زده خونه به جای اینکه من بگم شما، اون میگه شما؟ منم گفتم ببخشید اشتباه برداشتم!

- یه روز رفتم شلوار بخرم فروشنده یه شلوار آورد خوب نبود. گفتم این خیلی خزه، مگه اسکلم اینو بپوشم؟
فروشنده از پشت پیشخون اومد اینور دیدم همون شلوار پای خودشه!

- بزرگترین مقامی که تا امروز بهش رسیدم وقتی بود که دبستان می رفتم و مامور آبخوری شدم.

- آیا می دونین اولین کسی که عبارت «مردا همه مثل همن» رو به کار برد، یه زن چینی بود که شوهرشو تو بازار گم کرده بود؟

- اگه قراره با دمپایی ابریِ خیس تو دهنِ کسی زده بشه، اون کسی نباید باشه جز پسری که با صدای بچگونه حرف می زنه!

- پسرخالم کلاس دوم تو امتحانشون یه سوال داشتن که گفته بود: آیا می دانید رود هیرمند به کدام دریا می ریزد؟ اینم نوشته بود: بله می دانم!
معلم خوشش اومده بود نمره کامل داده بود.

- به کافه چی گفتم همان همیشگی ...
گفت زر نزن، مثل آدم بگو چی می خوری!

- پسرا هجده ماه میرن خدمت، اندازه 18 سال خاطره تعریف می کنن! لامصبا همشونم قهرمان پادگان بودن.

- خیلی پیش اومد خودمو به سرماخوردگی زدم که مدرسه نرم ... اما من هنوز موندم اون دکتری که منو معاینه می کرد و می گفت: مریضی و چند جور قرص و دوا می نوشت تا خوب بشم، مدرکشو از کجا گرفته بود!

- آخه من نمی دونم این W چیه تو لغات این دهه هفتادیا و هشتادیا ... می نویسن …ba W she, a Wre, ba Wba کی مدرسه ها باز میشه راحت شیم

- معلوم نیست این درس عبرت چند واحده، لامصب تموم نمیشه

- از کلید محترم «پ» در کیبورد می خواهیم یه جارو مشخص کنه واسه خودش و همیشه همونجا بتمرگه که تو هر کامپیوتری جاش عوض نشه

- ولی خداییش بیاییم ظاهربین نباشیم. بعضیا ممکنه در ظاهر بی شعور به نظر بیان اما وقتی باشون می گردیم و بیشتر می شناسیمشون می بینیم که باطنن هم بی شعورن!

- وقتی پشت آیفون می پرسیه «کیه؟» 95 درصد مردم میگن «باز کن»، 5 درصد باقیمونده هم میگن «منم»

- یکی از اشتباهاتمون اینه که گاهی کسایی رو تو زندگیمون راه می دیم که تو طویله راهشون نمی دن

- خیلی دوست دارم یکی از استادام رو در حال خنده تو خیابو ببینم، برم پیشش بگم «چیز خنده داری هست بگو ما هم بخندیم!»

- خوش به سعادت این نسل جدید که کلی سرگرمی دارن. والا سرگرمی نسل ما یه چرخ گوشت بود که دستمون رو می کردیم توش دستمون تا زانو قطع می شد! بعدش کانال پنج برنامه در شهر نشونمون می داد کلی حال می کردیم

- آی فون 5 هم اومد و تو نیومدی، خاک بر سرت

- تو خیابون یه تصادف شده بود. همه جمع شده بودن. منم برای اینکه صحنه رو از نزدیک ببینم از اون ور داد زدم گفتم «برید کنار، برید کنار من پدرشم» وقتی که رسیدم دیدم اونی که تو خیابون افتاده الاغه!

- سال ها گذشت و گذشت و گذشت و ساندیس ها کماکان تولید شدند و تولیدکنندگان نوشتند از «اینجا» باز کنید و مردم همچنان از «آنجا» باز کردند!

- اینایی که از پاییز بد میگن، بعدازظهرای پاییزی نرفتن تو حیاط خلوت بشینن، یه استکان نسکافه بخورن که بفهمن پاییز یعنی چی

- طرف شش ماهه دماغشو عمل کرده هنوز چسب میزنه! اینا همونان که برچسب تلویزیون و مایکروفر و پلاستیک صندلی ماشیناشون رو نمی کنن

- ترسناکترین لحظه دنیا لحظه ای که سوار یه تاکسی خالی می شید و راننده دیگه مسافری سوار نمی کنه. حتی مسافرایی که هم مسیر شما هستن!

- ته دیگ طلایی رنگ خوشمزه هم نشدیم دو نفر سرمون دعوا کنند. شلغم نشدیم یکی کوفتمون کنه خوب شه. ویرگول هم نشدیم هر کی بهمون رسید مکث کنه. بچه مردم هم نشدیم ملت ما رو الگوی بچه هاشون قرار بدن. قره قوروتم نشدیم دهن همه رو آب بندازیم

- هیچ لذتی بالاتر از این نیست که یه تیکه از سرعتگیر کنده شده باشه و آدم بتونه دوتا چرخ ماشینشو از اونجا رد کنه

- غیرممکنه توی مدرسه های اینجا درس خونده باشی و این جمله رو نشنیده باشی: «ببینید همه تون صفر بشین، یه دوزاری از حقوق من کم نمی کنن، همه تون 20 هم بشید یه دوزاری به حقوق من اضافه نمی کنن!»

- یه همسایه پیری داریم، کلیپ کامران و هومن و دیده میگه چقدر این زن و شوهر بهم میان!

- اگر زن ها دنیا رو می گردوندن هیچ جنگی وجود نداشت فقط چندتا کشور با هم قهر بودن و حرف نمی زدن!

- حساب کنید قیافه دخترای دوران حافظ و سعدی چه جوری بوده که خال کنج لب یار آپشن محسوب می شده!

- این یکی رو هیچ وقت نفهمیدم واسه چی یاد گرفتم. می خوام بدونم کسی هست «ب.م.م» و «ک.م.م» (ریاضی) در طول زندگیش به دردش خورده باشه؟

- اتاقمو تمیز کردم هر چی بشقاب و دستمال کف اتاق بود بردم. حالا نیم ساعته دوتا هسته میوه تو دهنمه جایی ندارم بندازم

- پیر شدم آخرش نفهمیدم کاربرد مداد سفید تو جعبه مداد رنگی چی بود

- به یک کبری جهت پاره ای از تصمیمات نیازمندیم

- شبا وقتی سوار تاکسی می شم به این فکر می کنم که مثلا رمز عابربانکمو چی بگم به راننده یا اگه پیچید تو فرعی چجوری در ماشینو باز کنم بپرم بیرون

- این روزا آدم جرات نداره با یکی درد دل کنه. یارو تا بهت ثابت نکنه از تو بدبخت تره ولت نمی کنه

- از مزخرف ترین اتفاقات نصفه شبا، این صدای شکسته شدن قولنج وسایل خونه ست. مخصوصا تلویزیون و وسایل چوبی هی شبا قولنج شون می شکنه، آدم لوزالمعده اش میاد تو حلقش!

- ماکارونی عزیز
با سلام
لطفا از قیمه یاد بگیر. اونم مثل تو نارنجیه ولی دور دهنمونو به شعاع پنجاه سانت رنگ آمیزی نمی کنه!

- نسل ما جوراب زنونه مشکی آویزون به شیر حموم دیده

- می خوام گلکسی نوت بخرم، نه به خاطر امکاناتش، نه به خاطر کیفیتش بلکه به خاطر سایزش. آخه تنها گوشی موجود دربازاره که از سوراخ توالت رد نمیشه! یعنی عمرا بیفته توی چاه

- این آینه آسانسور معلوم نیست چه نیرویی توش نهفته که آدمو وادار به شکلک درآوردن می کنه

- وراثت چیزی است که وقتی بچه تون از خودش نبوغ در می کنه بهش اعتقاد پیدا می کنید.

- کاش می شد فهم و شعور را سهمیه بندی کرد. حداقل بعضی ها ماهی 60 لیتر شعور بهشون تزریق می شد.






تاریخ : دوشنبه 92/11/7 | 3:12 عصر | نویسنده : مرتضی کیانی | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.